søndag den 14. april 2013

Macpersson's Max - afslutter forårstræningen i dag...med stand for parhøns

Gik en sidste lille tur med Max idag - som afslutningen på forårssæsonen - første gang han mærkede fært fulgte han op og sluttede med at støde parhøns - derefter havde vi i løbet af en lille ½ time 4 gode situationer med ro i opfløj og skud - 2 gange nåede han at vise rejsning.
På et tidspunkt så det ud som om han forsvandt over en bakketop med hare, fløjtede og råbte, blev nervøs da det var tæt på trafikeret vej, jeg var sur og løb ud efter ham, da jeg kom et stykke ud så jeg at han lå dæk i brakmarken, ærgrede mig over at jeg havde skældt noget ud. Søgsbredde og intensitet bedres hver gang jeg slipper ham. Fik billeder af nogle af hans fugletagninger, desværre er mit kamera dårligt, må ned og klage.